studentdagen!

heeej .

idag är jag trött. väldigt trött.
hade svårt att sova i morse dessutom,
vaknade klockan 8, usch så illa.

ska dra mig ner mot stan snart.
måste fixa en grejs till nicoline.
hon tar ju studenten idag!
så jävla gött för henne.
annie tar ju med studenten idag.
tuff tjej va ;)

blir lite studentfirade idag/ikväll
och sedan blir det utgång!
så jävla kul.

men nu blir det frukost, sen knata mot stan
i min ensamhet (h). 
 
vi hörs när vi har tid tror jag då va.
take care och ha en LOVELY dag!
pusssss.


' kors i taket, fiskar i havet.


Kommentarer
Postat av: annie

det är grejer det att du nämner mitt namn och sånt. fint så där. men jag skratta gärnet när du berätta om din teleeeefooon. hahaha, men var ju då kanske inte helt otippat? ;d HAHA

2010-06-11 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0