SCOOOOORE!

feeeting glad tjej.
blev som sagt vinst i derbyt mot IFK.
så jävla gööttt , UNDERBART 2-1.
att fotboll kan göra en på bra humör är fan galet.
man jagar en boll, amen kom igen! fett bra.

förövrigt är det en bra måndag.
brännbollen funka, sluta tidigt.
gick till körskolan och klarade ääntligen fas b!
nu på c. lite svårare va.
gick och åt paus och efter det blev det körlektion.
gick bra det också. yes! jag är på rätt spår nu.

i morgon är det tisdag.
det ser jag fram emot.
jag ska göra halkan i morgon.
jag är lite nervös. men det ska nog gå bra.

efter det blir det stan med ronja och på kvällen
blir det lite fest först hos jessika och sedan ska jag ut!
späännande ;)

men nu ska jag sova.
jag är glad och livet är i topp!
puss!


sååå glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0