och studentveckan har börjat!

kul för alla som tar studenten! jag gläds med de eller hur man säger.
själv har jag ett år kvar, ett år...


förövrigt har min dag varit slapp.
fick veta betyg i samhäll, religion och historia.
sedan blev det glass på halvars med bra människor
och sedan lunch i skolan.

hade på eftermiddagen spanska. måste säga att det
var hur skön lektion som helst. satt bara och fick sluta tidigare.
så då gick sebastian och jag ner till stan, köpte jordgubbar och åt
i vasaparken och glodde på fulla och glada studenter!

nu ska jag gå bort mot cykeltore och hämta min bikiie.
finally! blir att trampa till träningen ikväll. KUL :D

nu ska jag dra mig.
pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0