ni vet pirret i magen.

heeej !

jag är så glad. allt går verkligen min väg just exakt nu!
dock går mycket dumheter emot mig också.
men de kan man lägga åt sidan.

jag har stukat lillfingret. det är inte så skönt.
och min axel är helt mosad! men det gör inget heller
eftersom jag är glaaaaaad.

har sovit lite inatt.
hampus ringde halv 3 inatt och sa att jag stod med i NT.
jo men tack, jag sover! och efter det gick det inte somna om.
måste ha varit helmåna, enda lösningen!

halkan vid 8-tiden.
ska bli roligt.

sen blir det ringa råttan!
så det blir priima skinka. vi får se om vi hörs nått!
ananrs hat bra.
pussses.


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-06-08 @ 07:40:58
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0