några rader eller en novell?!

hej..

om man ska ta och skriva några rader kanske?
för er som är intresserade, typ degge, en kär läsare.

mina dagar på landet? rätt sega, rätt sköna.
kom upp dit och gjorde ingenting. kollade på fotboll
och tyckte livet var ganska skönt.
vid typ kvart över 10 kom julia och hämtade sin jacka.
och vem var inte där också om inte degge?! what a suprise!

myggigt, knottigt så blev ingen längre pratstund.
men det var trevligt med lite besök tycker jag allt.

igår så gjorde jag ingenting heller.
eller bennys sysyter Saga och mamma Flisan var på besök,
så benny lärde sig simma igår. han ser ut som en tok.
riktigt usel & riktigt kul! sen målade jag lite lätt sådär..
fick inte mycket met gjort. åt en liter jordgubbar med mjölk.
satt fint i kistan.

idag har det varit döhett! för varmt, men nej underbaart!
har solat. gick upp 8 och gick ut i solen. fina grjejer.
har fått lite färg. på bröllat är jag sådär lagom fint röd.

blev en promenad och glass med ak förut och sedan käk hemma
och vidare till johanna och vi gick ungefär 2 timmars promenad.
träffa även degge, mysigt!
fina tjejer är de hela bunten! loveeeely.

nu är det sängdags.
landet i morgon bitti.
puss på det.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0