livet leker!

hej, jag går obehindrat, SCORE!
2 dagar kvart till IFK matchen! det ska bli roligt.

annars då? blev ingen sjö idag inte. vädret var inte riktigt såååbra
som vi hoppades på, blev en halvdag i vasaparken med johanna, ronja, angelica
karro dettan och jullan. mysigt! galna och äckliga saker inträffade!
ronja och karro köpte tequila och en vidrig gubbe går och visar röven.
uösch.

ikväll blir det fika med johanna, dettan, angelica och kanske mickis?
kan nog bli trevligt, blir nog en skön promenad efter det!
livet är just nu rätt underbart.

dessuutom bor mina pärisar på landet denna helg.
vilket innebär att jag är aaalone inatt igen. jag älskar't!

nu lutar det mot dusch så man känner sig liiite fräshare.
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0