jag vänder mig om ibland för att få en skymt av dig igen.

MIDSOMMARAFTON!
ingen stor sak.

blir chill ute på landet med några människor.
grilla och äta tårta, bada och sola.. kan vara mer än underbart
det också!

ska väl snart åka.
håller på att packa lite. men har inte mycket att ha med mig.
dessutom hittar jag inga bikinitrosor. det gör mig ledsen.
jag kan ju springa utan? vem fan bryr sig egenligen? ingen som ser mig.
eller jo mina vänner och de kanske inte vill bli utsatta för det. hehehe.
det finns säkert redan på landet! så tror jag.

nu sk jag vara vänlig och vattna blommorna som mamma har bett mig om.
ibland kan jag vara snäll :)

jag älskar LARS WINNERBÄCK!
gaaaaaalet bra musik.

puss & glad midsommar gott folk!



Kommentarer
Postat av: deggeee

jag tror den den överskriften vänder sig till mig. eftersom jag skicka sånna sms till dig. du vet, vänd dig om så vinkar jag!

2010-06-25 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0