jag har hittat någon att bli gammal med.

GALET TRÖTT!

hur jag nu kan vara det?
gårdagen var mysig. lugn med mycket mat och prat.
lite tipspromenad och mycket skratt. jag är nöjd.

annars då?
sov i tält inatt! det är ingen höjdare.
jag tycker inte om att vakna i tält. luften är som bortblåst.
varmt blevdet dessutom och jag hade på tok för mycket kläder.
men på nått vänster är det spännande, men kanske inte nått
jag föredrar att göra varje helg.

har duschat ochsådär när jag kom hem.
så har jag legast och halvsovit i soffan och kollat på fighting.
galet bra film säger jag. hörde du det? galet bra.
med andra ord ska du se den om du inte sett redan.

nu ska jag ta och gå och klä på mig vanliga kläder istället för mitt
nattlinne! sen ska jag bege mig ner till johanna för att chiiilla lite lätt.

hon blir arton på måndag! det blir roligt ska ni se.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0