hur hamnade vi här?

ingen människa på hela jorden kan bestämma över ditt liv.


tja!

kom hem nyss, kom ut ur duschen ännu mer nyss.
har varit och sprungit 5.3 km i vrinneviskogen.
det kändes skönt och underbart! jag älskar att löpa när man
väl kommit dit. men att ta sig dit är fan ett rent helvete.

ska packa min väska lite fort och plocka ur disken.
sen ska jag övningsköra vidare mot landet!
där jag som sagt ska spendera min vecka i stort sätt!
plugga teori och måla landet, sola!
det kan faktiskt bli mysigt när jag väl tänker efter.

vi hörs sen när vi hörs!
måste sätta lite fart innan pappi min kommer hem och hämtar mig.
haré la gött!

pussigull.
jag ÄLSKAR lars winnerbäck.
underbara han, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0