GLAD TJEJ, YES!!

hejdär!

jag är på strååålande humör!
och hur duktig som helst har jag varit idag. om man får
berömma sig själv lite haha!

dagen bestod av väldigt lite skola.
så vid halv 11 var jag hemma och då
gjorde jag lite matte, men förstod inte mycket så måste få hjälp.

efter det tog jag min enormt trasiga cykel och gick till cykeltore.
han tyckte att jag i stort sätt misshandlat min cykel. haha, rätt sant.
angelica och jag fortsatte sedan till halle där vi åt en miniglass. gott.

men efter det gick jag till trafikskolan. satt där och försökte förstå mig på
trafikreglerna. uhu, finns mycket som man inte lagt märke till tidigare..
uschibuschi.

sedan blev det stan med mamma. fick med mig en väska, en plånbok,
ett par skor, en tröja och en vit klänning! är mycket nöjd och luspank.
nej men nästan. tur att det är min dag om en vecka exakt!

gick tillbaka till trafikskolan och pluggade och sedan körde jag bil.
det gick faktiskt överaskande bra haha!

när jag kom hem blev det storstädning av rummet. behövligt så nu är det freesh! 
var även ute på en promenad med mamma och hundarna. 

så mycket har jag hunnit med så nu är jag trött!
nu blir det att se lite tv. 
pusss!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0