ett nytt liv.

jag börjar ett nyss liv på tisdag.
och det ska bli ett spännande och utmanande liv.
kanskte börjar det på onsdag nu kom jag nyss på..
men äsch! en dag hit och dit.
jag ska allt ta tag i det. tänkte på mitt nya liv nu vid kvällsmaten.
det blev ingen god ost utan en slaimig skinka. yeees, lyckat!

annars har dagen sett bra ut.
har varit ganska så slapp.
jag vill ha min klääänning nu.
söt är den. jag vil ha onsdag nu.

jag vill ha så himla mycket.
en morgonrock! vill så jävla gärna ha en morgonrock.
hur nu det är möjligt, men hur mysigt är det inte?
att gå upp på morgonen och svepa in sig en en lurvig och mysig
sak. mmmhm.

nog om vad jag vill.
i morgon är en ny dag och nya möjligheter.
wihu. brännboll i skolan och sedan körskolan
köra bil och sedan maaatch!

sov gott ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0