du gör mig lycklig och förvånad.

jag ger dig allt och lite till, ändå är du inte nöjd.


hej
dagen har varit ganska rolig.
väldigt lite solande, vilket är tråkigt när det är fint väder.
men vad gör man inte för sin mamma?

var och handlade mat med henne på maxi.
fick med mig en bikini, ett linne och underkläder!
thank you mum. sen åkte vi till landet.

solade en kvart och sen var vi tvungna att dra oss hem
igen till bennyrääääcer. han är ju kissnödig lille gubben.

sen gick jag ut och sprnag 5;an i vrinnevi.
fett jävla underbart skönt. dock HOTT! men jag överlevde.
som tur var.

ikväll blir det chill at my home med mig själv.
det ska bli skönt, riktigt skönt! ska städa mitt rum lite.
se fotbollen och bara vara. i morgon är det midsommar.
kan bli mysigt! bara mysigt och trevligt. no big deal.

take care.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0