DISAPPOINTED.

hej.

dagen har rullat på.
kvällen har rullat på och jag tar mig sakta men säkert
längre fram mot ett körkort och det känns bra.
jag lägger ner min själ förfan...

hon i fönstret står och tittar på mig.
jag sitter på min balkong och tittar tillbaka.
hon tar upp en cigarett och ser ut som att det inte finns
nått underbarare än tobaken som susar in i kroppen.  
och jag känner redan vilken fin granne jag har.

träffade på ronja förut. blev ju inte direkt som det var tänkt.
vilket var enormt tråkigt. men vi får ta det snart!
mycket roligt att träffa dig, har inte träffat dig sen vi
sluta skolan typ. ses nog i morgon en stund också!
mycket nice.

ska sova snart.
känner mig trött. men det är så skönt
att sitta på balkongen i mörker och kolla ut och känna ensamheten.
jag låter galen. men ärligt talat älskar jag det, ibland. just idag.
lysssna på musik. känna att man är trött och att ögonen ramlar ihop
vilken sekund som helt medans jag sitter och skriver onödiga ord.

jag kan inte sluta lyssna på eminem, rihanna - the way you lie.
världens finaste låt. lika fin som eminem - not afriad.
underbart.

upp med tuppen i morgon.
hoppas på att det blir dåligt väder för jag ska vara inomhus.
plugga teori på körskolan. det är fina grejer.

avrundar nu.
puss och godnatt fina människor.


' du vet att jag behöver dig. du vet att jag är tacksam.
onödigt att vräka ur sig saker som du inte har en aning om.
men jag älskar dig lika mycket för det. världens bästa, p.

Kommentarer
Postat av: Emma S

caroline hoppas det går bra med körkortet, jag håller också på och det är plågsamt, usch. antar att du kommer ta det snart så lycka till!

2010-07-01 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0