broken heels!

grymt bra låt!

gårdagen var nice.
var på kvällen och käka på la uva med johanna med hennes familj.
mycket trevligt! efter det träffa vi angelica och mickis. gick en promenad och
sen hem till ak.

var inte där så länge, utan jag och johanna gick hit och skulle se hajen.
men det gick inte såbra. jag stensomna i soffan. sömn behödes!
blev dock väckt innan 10 i morse av nilsson. inte okej!

gick sedna vid 12 till stan. fann mig en klänning som kommer köpas, troligen.
sen gick jag runt där och hitta mycket. köpte dock inget! väntar till min birthday.

har nyss lagat mat. är verkligen ingen mästerkock.
skulle steka firre, brände hela skiten och fick börja om från början.
kompis det går bra nu. not. 

snart blir det träning! kul,
ha en bra dag- PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0