bosättning på landet.

hejdär.

tidig jävla uppstigning.
känner att jag skulle vilja sova ut.
men nej det har jag itne tid med idag..

ska dra på mig kläder och slänga nått i magen och gå
ner mot körskolan. plugga teori. jätteroligt en solig dag..
ironi så det skriker om det.

sen blir det en löprunda och sedan ikväll ska jag till landet
och bosätta mig där till torsdagkväll eller fredag!
så det ska nog gå rätt bra, problemet är att jag inte har
kontakt med omvärlden. utan jag lever där ute, ensam med en pump
för att få vatten. lantis men javisst! jag har ju mamam och pappa.
bästa sällskapet! loveit.

hunger, käk väntar.
vi hörs på torsdag eller fredag!

puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: deggeee

bästa carraaa!

2010-06-21 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0