all night long!

wish right now...


mat. jag älskar mat. jag skulle inte överleva utan mat.
det är himmelriket.
tyyp....

förövrigt sitter jag just nu och äter frukost med mig själv.
eller jag har ju benny bredvid mig om han räknas.
men han kan ju inte tala..

annars kommer jag nog få en kanska så bra dag.
solen saknas dock i min planerade dag.
men jag ska spela lite brännboll på himpa snart nu på morgonen
och efter det blir det häng på körskolan.
lite senare är det dags att göra stan osäker då jag har körlektion
och sedan i kväll är det maatch! derbydags mot IFK.
det kan bli spännande må jag säga.

men om jag ska sätta lite fart istället för att glo här med min frukost.
måste borsta tänderna! ska möta johanna snart.

så take care och ha en förjävla bra dag!
puss och puss.


det var en bra sommar. -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0