åh vad jag älskar promenader.

hej.

kom in för en stund sedan.
har varit ute och gått en promenad.
skönt!

var och såg ifk förut.
de blev lika, 1-1. de kunde vunnit om de
satte straff, men nej, icke sa nicke. ribba.

förövrigt tycker jag om promenader.
dock saknar jag en stor hund som man kan gå med.
när nemo levde kunde man känna ohnej. va jobbigt att ta
med hunden, men nej.. jag saknar det!
benny kan ju inte gå så långt på typ 1 timme.
då vägrar han att gå eller så går det i sloowmotion.
han måste växa upp.  men det tar ett tag. snart fyller han 5 månader.

jag pratar om hundliv?
det är fina grejer och jag gillart.
hans bak är i mitt nylle snart.. om han rör sig lite mer åt höger.
så nejtack. men ach så söt han är.

nog om det.
snart läggdags, hektisk dag i morgon.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0