you were my dream, my world.

..men det är lättare sagt än gjort.
gårkvällen var riktigt rolig!
åkte med angelica ut till söderköping, till jessika.
tänkte chilla lite sådär. dennis och några av hans vänner
var även där! när vi kom dit badade vi lite
och sådär, och sedan vet jag inte vad som hände.
blev bara galet sådär. blev volleyboll i hennes pool,
och bubbelbad i jacuzzin eller hur det stavas. lite fia med hutt och
a, det var en underbar kväll!
kom i säng runt 4.

vakande sedan i jessikas soffa vid 20 över 9.
gick upp och började städa och åkte sedan hem vid 3-tiden.

har städat mitt rum nu & ska ta mig i kragen och gå ut och löpa.
sedan blir det en hemmakväll och ligga i sängen och se SATS och bara vara.
det gillar jag.

ha det såbra!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0