spontaant gillar vi!

tjeenaremors!

kom hem för en stund sedan.
har hunnit äta lite mat innan jag nu skriver.

har idag haft det trevligt.
åkte som sagt och handlade med mormor.
ett jäkla farande till åby - stan - åby - stan.

efter det åkte jag hem och gick ut med doggy benny.
johanna satt sedan här och väntade medans jag sprang på
andra uppdrag. vad det var tar vi en annan dag.

kom tillbaka efter en stund och efter det for vi vidare
med röda faran till maxi! fick med mig en halv kjol
och en ring, yej. med halv kjol menar jag att johanna och jag
köpte den ihop. delar på den sådär. fin sak.

paaank nu. typ.
men ska gå till friskis och träna senare.
det är niiiiiice, skönt att kunna gå och träna och ha sig hur man
vill. gooouda tider vi lever va.

chillaa vidare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0