LIVET ÄR ALLT ETT ÄVENTYR!

jag dör!
min kväll har varit UNDERBAR.
sprang 5.3 kilometer. dead women indeeed, men jag gråter inte för det.
efter det åkte vi ut till åby och badade, var väl där vid halv 9.
lite folk, det gillades eftersom jag och ronja hade beslutat oss för att
tvätta håret! hahah.
men väl där så är det ankor under bryggan. jag avskyr ankor.
så jag sa till ronja, men kasta i en jordgubbe, eller nej! ta en muffins.
ronja kasta såklart iväg den. det sluta med att ankfan följde efter oss och attackera!
hjälp! sprang som en galning på den där bryggan och stranden tills ankan till slut
flög därifrån. thank god.
sen var det dags för att tvätta håret. inte det lättaste när man inte kan stå i vattnet.
hände som en padda på bryggan och då kommer det folk som ska bada där,
lyckat! kände mig som en gammal tant som tvätta håret i en sjö. amen tja.
sen blev det att dra sig hemmåt! så jävla underbart att köra bil.
ännu underbarare när det är mörkt, typ inget folk ute och så hög musik.
ta mig var som ungefär. skulle kunna åka hela natten.
nu ska jag se var råttan är.
sen blir det att sova lite här.
i morgon blir det nya äventyr.
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0