jag behöver någon som förstår.

onödig läsning. slösa inte bort eran tid.


jag orkar inte mer längre.
jag vill inte höra vad alla tycker och tänker.
mitt beslut, så låt mig bara gå.

ni vet känslan, när man inte har lust eller ork till någonting.
känslan som gör att allting bara känns fel.
den känslan går med mig, spelar ingen roll var jag är eller vad jag gör.
den finns alltid där. 

jag orkar inte mer. man samlar på sig saker och ting folk säger.
man visar inte att man tar det hårt och personligt, utan fortsätter le.
som om ingenting har hänt. sen går man och samlar och samlar,
tills man kommer till en dag då allting brister. den dagen kom idag.
orkar inte le mer, satte mig ner och tårarna började rinna. 
jag ville inte gråta, men de kom och ville inte sluta.   

jag vet inte vad jag ska göra? vet inte hur jag ska gå till väga.
får ingen hjälp och ingen rådgivning. man hör bara hur fel man har gjort.
olika åsikter om allting och jag vet ingenting. jag har inte en aning om något.

vill inte sluta med det jag tycker om. det som var min dröm. mitt liv.
men det kanske är lika bra? jag kan bli en ny människa.
uppleva nya saker, ha tid till så mycket annat. men samtidigt.
jag vill verklige inte. men det handlar nog inte om vad jag vill längre,
det handlar om vilka val man gör i livet. jag vet inte om jag har ett eller två.
det jag vill är helt plötsligt omöjligt, och jag saknar.

be strong, hold on, antoher day will rise
be strong, love is gone, heart is cold as ice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0