it was that love.

godeftermiddag?

jag kan inte sluta drömma.
sluta drömma om det jag drömmer om.
natt efter natt, och det är så äkta.
det är helt sinnessjukt. vaknar på morgonen och
inser fakta. det var bara en dröm.
jag vill inte drömma längre.
problemet är att jag förstår inte varför?
3 nätter i rad. det är inte mänskligt.
det är läskigt. samma person är med,
men vi gör olika saker i varje dröm.
hetl sjukt. jag måste sluta. men jag vet inte hur?


förövrgit.
blir att dra sig ut mot söderköping idag till jessika och bada
med lite folk. låter ju inte helt fel? nej det tror jag nog inte.
men nu ska jag gå till johanna och lämna en skjorta och sedan låna
sex and the city box. det är fina grejer.

vi hörs en annan dag.
ikväll kanske? donno.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0