INGET ANNAT SPELAR NÅGON ROLL.

trött? förbannat trött skulle jag vilja säga!
blev en konstig kväll igår.

kom ju hem från gävle. utmattad.
men sen helt plötsligt blev det en utgång?
jag vet inte varför eller hur det kom sig riktigt,
men på hugo var vi och om det var trevligt!
träffade även emma som jag inte gjort på länge,
mycket roligt!

idag blir det att åka och bada, förmodligen.
kommer dock ingenstans, vilket är jobbigt.
för jag orkar inte cykla. jag är för trött för det.
har ingen bil heller & det är väl inget bra alternativ ändå.

så vi får se vad som händer med den delen!
nu ska jag dricka upp mitt vatten och sedan gå och städa
mitt rum & plocka ut & in disken, duktig tjej.

nej, men ha det bra.
puuss!


kvällsbad i gransjönäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0