I wanna celebrate and live my life!

i throw my hands up in the air sometimes
saying AYO
gotta let go
i wanna celebrate and live my life
saying AYO
baby, let's go


glömt skriva lite om hur det var igår!

och jag måste säga att det var en lustig kväll.
var jättemysigt hos aronssons! blev lekar och jättegod mat.
myisgt! kul att vara alla sådär, det gillar jag.

men johanna, angelica och jag tog bussen in till stan vid halv 10.
blev bråttom för min och johannas del eftersom det lutade mot utgång.
ringde ronja och hon kom på spörten. blev stressa som hökar.
ronja glömde sitt leg och fick åka hem i racerfart till papi för att hämta
det medans jag och johanna fixa med annat (?)

ronja kom tillbaka och hahahahaha! jag tror inte jag får berätta
vad den UNDERBARA kvinnan gör! men ohmy, det var fan det roligaste
på länge. lika roligt varje gång. räcker att tänka så blir man glad.

resten av kvällen var skön. det var chill. lite dans ochsåvidare.
helt okej med andra ord. träffa på degge dessutom. vilken klippa.

nu ska jag sova!
jag är nervös inför massor av saker i morgon.
blir även att dra sig ut mot gransjönäs för att bada och sola lite.
härliga tider vi lever!

men nej.
sov gott.
pusssss!


en lite sådär skaaaaapligt gammal bild ! men det är så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0