i still feel the same.

tjääänare.

livet är allt underbart ibland.
njuter baqra mer och mer av att det är sommarlov!

blev mysigt hos johanna igår.
blev käk på balkongen. grilla kycklingfilé & åt sallad,
med jordgubbar och sånna goda saker i! hur gott som helst.
typ somrigt.

kolla sedna lite på tv & sedan sov vi.
utt vid halv 10 i morse.
käka frukost sen blev det åka till åby och sola & bada.
varmt, enormt varmt. men jag gillar det! skulle ta bussen hem
från gransjönäs & fyfan så varmt det var!
gick som nunnor nerför alla backar. tröjan på hela huvudet.
ae dog rättare sagt. men sen kom annie och hämta oss och skjutsa oss till
stan. vilken fin männska!

sitter nu och äter jordgubbar med mjölk på balkongen och lyssnar
på musik. känns skönt! ska ta och slå en plingeling till min farmor och
säga att jag & johanna kommer ut och hälsar på i morgon! :) blir sol & bad där!
för lite omväxlings skull ;)

sen på kvällen blir det se IFK-Mallorca. spännande & efter det lutar det åt kvällsbad
med lite gott i gransjönäs eller så slår vi på en utgång? johanna vill & jag vill. men tvek på det.
får morgondagen avgöra hetl enkelt! :)

långt inlägg.
ska ringa farmor nu.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0