i need somebody to love.

gone.
emty.


hej.
soft dag. har hängt med nicoline och marcus.
var i gransjönäs utan solen. badade & spelade boll.
träffade på degge & jullan. mysss.

åkte ut till krokek och plockade bär tillsammans med mia (marcus mamma)
fika och bara var. tyckte det var trevligt! åkte därifrån.
handlade lite mat, och åkte sedan vidare hem till marcus och
gjorde taccos. förbannat gott! så jag blev mätt idag också.

spelade guitar hero efter det. jag suger. men det är roligt.
och vid kvart i 10 åkte jag hem. kom hem och har inte gjort mycket.
ska ta och träna lite kort, lite styrka.

i morgon är det lugnt igen. ska dra til åby en stund och träffa degge.
inte varje dag. och efter det ska jag spela squash med den gamle mannen
igen. han är bra min pappa. jag gillar honom.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0