hayati.

natt om 3 minuter.
men vad gör det?

spanien är vidare i vm-final.
stort, första gången någonsin och man
kan aldrig tröttna på att se david villa spela fotboll.
han är såbra & han är så snygg.

var en konstig dag idag.
åkte vid 2 till åby för att bada&sola.
när man kommer dit är det molnigt, kallt. virar in sig i en handduk.
burr. men satt och pratade lite med annie & nicoline.
underbar sällskap. fina flickor - hayati.

åkte vidare till mormor en sväng.
hon är allt gó, min mormor.

hem för käk & sedan åka till nicoline och se matchen.
sen kom johanna och ja, det var mysigt! åkte sedan hem vid halv 12.
sen hoppa min kjedja. sorgligt, fick gå i mörkret. blä, jag avskyr mörker.

slut om snack.
mina tänder ska borstas och sen hoppa ner i sängen.
ypp med tuppen i morgon! ut och bada med ronja & johanna och degge.
sen smultronstället! men jag kommer aldrig hitta dit med bil.. vilket är sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0