en fin vän.

godkväll.

min dag har varit helt underbar.
slapp, chill och så mysig!

vaknade i morse & käka frukost med mamma.
kollade på bilar med de & sen for vi iväg
mot oxelösund för att titta på en bil till mig.

men den var inte så fin som på bilderna.
så vi åkte därifrån tomhänta. thankgod.

när jag kom hem kollade vi vidare.
och hittade 2 stycken. så i morgon ska vi kolla
på en bil och kanske en till, men den är i örebro.
wie. jag ska nog få en egen bil.. glad tjej.

men annie kom och hämta mig sen vid halv 6 typ.
åkte hem till henne och käkade grillat och typ pratade.
kollade i fotoalbum och pratade om hur spännande
livet kan vara. måste säga att hon har underbara föräldrar.
så rara och söta. likaså annie, lilla mogli.
jag har funnit en ny vän, och hon kommer alltid finnas vid min sida.



du får allting att kännas så bra.
du dömmer mig aldrig. du finns bara där.
får mig att skratta, får mig att le. du får mig att må bra.

- underbara hayati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0