det finns känslor som aldrig försvinner.

undebrart väder.
för jag gillar när det var såhär idag.


dagen har varit händelserik och jag har samlat vuxenpoäng.
började dagen med en sväng på maxi med mamma och nicolaus.
köpte nytt spånätdär bäddset! med blommor. jättefint.
nu kommer jag sova gött.

drog mig sedan till stan och träffa ronja och även frida en stund!
mycket trevligt. ronja shoppa lite och även jag fick med mig
ett par solglasögon, kan ni tänka er! jag äger ett par solglasögon.
passar inte i sånt, men nu fan är jag ägare till de och jag gillart!

drog sedan till banken, där jag fixa massor ensam! tuff tjej.
för ett år sedan våga jagi nte betala i kassan ensam, typ..
se så fort man kan ändra sig.

blev körskolan efter det och jag är ÄNTLIGEN klar med lite saker!
whoooho. glad till max. nu är det inte mycket kvar. och jag fick kommentar av
emma nyss, trevligt, vet inte var jag ska svara så jag svarar här.
att det är en stor pers! men kämpa på så ska det gå bra! trist som fan.
men lycka till gullan! :)

blir myspys ikväll!  säger itne mer än så.
långt inlägg.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0