det är så det är mellan blad och gräs och en hole in one på det.

HALLÅDÄR!

min dag är underbar.
ute och sprang 5,3 i skogen i morse. dead women. jag hatar löpa. hhehe.
med åkte sen ut till åby med ronja & johanna.
solade en liten stund, sen kom molnen och då drog v i och spelade minigolf.
tuffa tjejer ska ni veta! men jag kan inte påstå att det är min starka sida.
blev stryk, kom sist & johanna kom först! lite sådär på håret, 1 poäng före ronja.
själv var jag ett par slag där bak.


åkte sedan hem, har dushcat och sådär nu!
ska klä på mig och gå ut med benny.
sen vid 5 ska jag, angelica, johanna och ronja till smultronstället och
käka god glass.

bildert kommer sen från ronja.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0