blä.

jag har inte tur med mig och gud är ond mot mig.
wakaaa wakaaa.  


igår repade jag våran bil. körde in i väggen på garaget.
jag är en bra bilförare med nytt körkort. jag gillart.
men ingen annan. och inte jag heller. klant? alltid varit.
men det är fina grejer.

annars då? skulle just gå ut med hunden.
tänkte, jag går ut nu medans det inte regnar. kommer ut & går
en meter. poff börjar regna, blä..
går min lilla runda med benty medans regnet gör mig blöt.
går in & går genast ut på balkongen & nejmen. det har slutat regna.
känns bra. jag ville juså gärna bli blöt. nej.

ska hoppa in i duschen nu.
sen ska jag kolla på bilar och efter det ska jag sova.
stenhårt. upp 8 i morgon för att bege sig ut till krokek.
jag ska köra bil så håll er inne. mohah. jag är laglig.
puss!



vi har då allt varit vänner en lång tid! minsann,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0