4 timmar.

godmorgon.

är trött. enormt trött!
blev inte mycket sömn inatt inte.
kom hem vid kvart över 3, satt på johannas balkong
och käka. somna runt kvart över 4.

sen gick min parkeringstid ut klockan 8.
uppe med tuppen. lägga i pengar.
sova två timmar till. gå upp och sedan
gå hem. hade bilnycklarna hemma..

ta cykeln ner till johanna. hämta min bil.
ställa den vid parken & nu sitter jag i soffan.
är så trött. men gårkvällen var helt ok.
inte överdrivet rolig, men heller inte allt för tråkig.

nej, ska gå och klä på mig nu.
blir att hämta mitt körkort idag.
sedan träna lite friskis.
sen får vi se om man rör sig mot degge eller inte?
sånt som märks.

pöss.

får inte glömma säga att jag har galna vänner.
skämtar inte. helt sjuka! mer än underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0