underbara tisdag !

hej.

denna dag har varit hur skön som helst!
jag har inte gjort någonting! har gjort vad jag har känt för
att göra. i stort sätt hela dagen!
vaknade vid 11 och sedan åt jag frukost. kanelknäcke och yoghurt.
jag älskar kanelknäcke. det är underbart gott !

sen kollade jag på tv. och sedan gjrode jag mig iordning.
gick sedan till tv;n igen och spelade tv-spel. wii, jag jonglerade med bollar.
hähä. det var roligt! men svårt som tusan.

har läst lite i min svenskabok och sen har jag ätit nyponsoppa med glass.
samt en tallrik med frukt! kiwi, äpple och banan. gotta!

nicoline kom hem sen vid 4-tiden. då drog hon med mig ner till stan.
och jävlar så kallt det är ute! jag frös nyllet av mig för tusan.
kyligt.

köpte mig en kjol på monki och sedan ett rosa nattlinne. myspys.
blev även en foundation och aa, det var nog det.
kul kul. så nu är man yttligare några kronor fattigare. men men!
så är det (:
pengar är till för att göras av med :)

nu ska jag äta fisk och potatis som min mor har lagat.
yummsi säger jag bara! det tycker jag om. och i morgon börjar träningen
igen. och sen på söndag är det cup!
sen drar försäsongen igång. det kommer bli jobbigt som fan.
men jag ser fram emot det! jag är sjukt sugen på att börjar lira igen.
ge mig sommar och grönt gräs. det är underbart.

puss och hej.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0