träningsvärken är enorm !

hallåja.

vilken extremt seeg dag.
hela jag har varit trött..

började med ledarskap.
hade redovisning om banr i åldrarna 6 - 12 år.
gick bra, det var inte så svårt, dessutom var det bara inför kenta.
Efter det fick vi arbeta om psykisk utveckling och barnens sociala utveckling.
var väldigt svårt faktiskt! men aa, kan bli intressant!!

hade sedan världens ÄCKLIGASTE lunch.
jag överdriver inte, det var köttlimpa, med röda prickar i.
oätbart som in i norden, til ldet var det ris eller potatis.
jag tog inte ens en tallrik. det är ju hemskt att sån här mat
får serveras. katastrof. så säger alla "barn måste äta för att orka med"
men förfan, bjud på nått gott.. som barn/ungdomar äter.
sjukt lack blir jag. jag behöver mat!

hade sedan samhäll. vi skrev klart det vi skulle göra.
känns skönt, bra jobb av johanna. hon får lite beröm här nu!
hon var duktig =) sen gick vi hem vid 2-tiden.

nu ska jag snart gå och byta om, ska ta mig till skogen
för att löpa lite lätt. har dock världens fetaste träningsvärk.
men jag får ta den smällen, det går ju över om man tränar, sägs det.
får hoppas på det! aja, nog om allt schabbel.

nu är det tv titt och mat! jag svälter.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0