TA I HÅRT OCH HÅLL I HATTEN!

morsning korsning peeeople!

kom hem för en stund sedan.
jag vann med 7 - 0 i set mot angelica!
goood and good.
det var enormt roligt faktiskt!

eftersom jag glömde min tandborste åkte vi runt hela stan med 117.
kom hem till angelica och sedan hämta jag tandborsten och sedan
gick jag hem. det är helt sinnessjukt så kallt det är ute!
jag tackar gud och espen för att vi är innomhus i morgon,
istället för utomhus. jag hade frusit röven av mig.
så så ligger det till !

förövrigt är det skola i morgon.
hur tråkigt är inte det?! SÅÅÅÅ TRÅKIGT!
jag vill verkligen inte börja skolan. lovet har gått så
otroligt snabbt så jag vet inte vad. galet.
 
när jag kom hem förut ställde jag mig och skulle laga lite mat.
det fick bli det enka. jag är inte direkt kock så jag drog till med
mos och firrepinnar! det blev toppengott. dessutom blev jag nätt.
vilket var det viktigaste. dock skvätte jag ner hela köket med mos.
men jag tar den smällen. det händer ju bara mig. så.. klantig är jag!

aja. ha en bra kväll. jag ska lägga mig och se på playa del sol.
blev ju inte riktigt av sist. blev så seeent. men nuså! jag ska borsta
gaddarna och sedan ska jag kurra in mig i sängen och mysssssa.

puss och godnatt !
sov gott. <3


DEN HÄR KVINNAN ÄR EN KLASS FÖR SIG! SÅÅ UNDERBAR.


Kommentarer
Postat av: angelica

BILDEN ÄR EN KLASS FÖR SIG!! men jag tar det! det är lugnt ;)

2010-01-06 @ 20:41:05
URL: http://angelicamariaa.blogg.se/
Postat av: Magda

Du får ju klä dig ordentligt typ långkalsonger eller termobyxor vett jag

2010-01-07 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0