starving.

godkväll..

kom hem för en stund sedan,
har duschat och ska strax slänga i mig lite mat.
tänkte först skriva lite kort.

allians cup då, kom dit, fick mat. åt ungefär 5 knäckemackor.
det var gott, pastan går dock att diskutera. Hade i vilket fall
mycket trevligt i med mitt bord! (ronja, johanna, angelica, sophia,
leffe och melle) kul som fan.
sämst idag var nog ändå leffe.
- åt du upp telefon eller ?

a, efter det blev vi indelade i lag.
vi blev dream team. vi kom dock 2;a.
men det var bra bra. förlora på straffar.
kan även tillägga at jag missa min. heh (a)
men det var helt okej! ganska trevligt må jag säga.

I MORGON har jag bara fotboll i skolan. Sedan slutar jag.
börjar kvart i 10 och slutar klockan 11. HUR SKÖNT ÄR INTE DET ?!
juuuust love.

ae nu skriker min mage, den vill verkligen ha mat.
vilket den ska få. ska steka mig nått och koka makaroner.

så, TJARÅ !

(bilder från igår kommer kanske i morgon, har fått de av nicole nu, så ni vet (;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0