spanskaa..

hej...

vilken morgon jag hade!
jag försov mig till kvart i 10.
eller mamma kom in och väckte mig då!
illa.. jag som började halv 9 !

drog på mig kläder fort som tusan, åt ingen frukost och
sedan gick jag till skolan! tro det elelr ej, jag var här
i skolan kvart över tio!
duktigt av mig...

hade engelska första lektionen, så rätt skönt att jag missa lite.
haha, vi ska göra en pjäs. jag ska vara en berättare. moha.
tråkigt!

var lunch sen vid halv 12. jag var hugnrig som fan!
äcklig mat.. förvånad?! jag åt 3 knäckisar istället!

har nu spanska. så jäävla tråkigt!
vi sitter och gör ingenting? räknar lite och
sedan sitter vi och gör nått på datorn. för typ 4 åringar?!
segt.

nu ska jag åka hem. om en stund!
en timme eller så!  sen ikväll är det träning!
HEJDÅ !


underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0