sömn är underbart.

hej everybody.

ligger just nu i sängen, nyvaken.
vet inte riktigt vad jag ska skriva.
dagen har varit helt seg och dan...

hade fotboll i morse. Gick faktiskt ganska bra,
för en gångs skull. det var rätt kul..
efter det så gick jag hem och duscha och mamma
lagade mat åt mig. schyrrigt (;

gick sedan till skolan och hade samhäll första timmen.
seeegt, men det funka. vigjorde en modell till vår stat.
sedan hade vi föreläsning om individuella valet vi ska göra.
det är nog rätt lätt, jag trro jag vet vad jag ska välja.
nästan. så edt blir nog bra skulle jag tro, ska bläddra i lite broschyrer
innan jag lämnar in det.

träning ikväll - fysträning! skjut mig.
jag är verkligen inte på humör.
vill bara sova mera. eller gå på en lång
fet promenad och prata med någon.
men nej, jag ska träna..
jag vill ju det, men ändå inte.

aja. nog om det.
friluftsdag i morgon!
FUN !
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0