snooozning.

hej.

det här är inte bra. jag snoozar på tok för länge på mornarna.
satte klockan på 6 så att jag ska vakna till, men inte gör jag det.
snozade till tio över 7 och sedan gick jag upp, som en zombie.
dead. det var ren jävla pina att komma upp ur sängen i morse.
jag frös dessutom, bad.

kom till skolan 1 minut innan vi börja. det är bra.
det är ungefär då alla andra också rasar innanför tröskeln
till klassrummet. Första lektionen var ledarskap.
det är seeegt som tusan. vi sitter och fördjupar oss i barns sociala
och psykiska utveckling. det är faktiskt ganska så segt. men ae, har skrivit ungefär
en a4 på datorn.  så det är bra.

nu ska vi snart börja igen, om en kvart ungefär.
så, yeeees.
och frästen har vi inte studiedag, ledsen.

johanna håner mig dessutom just nu.
men vafan. hon ska inte yttra sig, då åker andra
samtal upp, som ho ngärna vill glömma. hähää.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0