SNART ÄR DET HELG !

godmorgon världen.

Det är helt sinnessjukt kallt ute,
inte för att jag har varit ute idag. men mitt rum är som
rena frysrummet. Kallt som tusen, trots att jag har på
högsta värmen? det är skuumt och kyligt.
jag vill inte gå ut idag. har ingen lust att gå till skolan.
har matte nu först på morgonen i 3 timmar och sedan
ledarskap från halv 1 till halv 4. god så segt !

men sen är det helg! lovely.
ska till stan efters skolan och fixa en sak åt nicoline.
min syster som fyller 19 år på söndag. hon blir bara äldre och äldre.
själv fyller jag arton iår! dock i sommar..
men ae så henne ska vi fira på lördag. i morgon eftersom det är cup
på söndagen.

när jag varit på stan ska jag hem till ronja och sedan ska
vi gå hem till angelica. vi ska laga mat och bara mysipysa lite.
skönt tycker jag. tacos blir det  dessutom. bilket är underbart.

på lördag så kommer som sagt farfar och farmor hit. kanske mormor också?
jag antar det. och sen ska jag träffa jessicaa på lördag också! hon ska
sova hos mig. mysipys va? (:
och på söndag är det som sagt cup i jönköping!
en heldag där skadar väl inte! ae det blir nog kanonkul (y)
- hoppas bara min högerfot vill sammarbeta lite med mig då.
vänsterfoten kan ju också få göra ett försök! vore tacksam.

nu ska jag packa min väska och sedan ta fram det jag ska ha med
mig till ak. sen ska jag väl dra mig ut i kylan. blä det känns inte kul!
halsdduk och vantar och en fet jacka, sen är jag redo.

puss och hej. ha en bra dag! <3


HAHA! jag har ingen annan bild på oss tre. det här var väl för cirka
2 år sedan? eller var det kanske i sommras?
 i djurparken är vi i vilket fall som helst. nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0