skoldag, upptaktsmöte, sömn!

tjaafan!

kom hem precis.
hur trött som helt!
hela dagen har varit seg..

träningen i morse var inge vidare!
mina ben, träningsvärken var inte o leka med!
helt jävla laaam. men jag pinade mig igenom träningen.

åkte sedan hem och åt lite och duschade.
gick sedan till skolan kvart över. dock började vi kvart över.
men det kunde inte jag veta, så jag stampa in där klockan halv 1!
alla vände sig och kolla på mig. lite pinsamt. vår lärare
stod och prata om ett arbete. lyckat caroline!
men jag satte mig så tyst och lungt där och sedan fick vi börja läsa.
läste från typ 1 - 2 och sedan från 2 - halv 3.
seeegt. men skönt att sluta tidigare!

kom hem och träffade johanna! OM hon var brun.
som en pepparkaka. söt tjej.
prata lite med henne oså. sen åkte vi till upptaktsmöte!
pratade från 6 - 9. långt möte! men rätt underhållande.
Eneby är någonting speciellt! vilket jävla gääng.

nu ska jag äta lite. sen sova.
seee you.
pusssss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0