SHOOOOOT ME!

GUD, JAG ORKAR INTE SKRIVA!
- förlåt.


jag hade skrivit värsta inlägget och sen skulle jag
lägga till en bild och allt bara försvinner.
händer det mig eller händer det mig?!
blir så jädrans lack....

aja. drar en kort sammansfattning om vad jag hade skrivit.

jag har läst min svenska bok. 60 sidor.
jag är stolt. jag har träffat ronja på kvällen. vi tog kort och köpte godis.
vi såg på american pie. rolig som fan, speciellt killen och pappin.
hon gick hem vid halv 12.

det var det de.
tråkigt inlägg. men orkar inte skriva om allting.

hockey inatt. kollar just nu, det är canada mot nått annat?
de ligger i vilket fall som helst under med 3-1.
klockan 3 inatt. vet inte om jag orkar se den. rätt sent för min del.
jag msåte vända på mitt dygn. skolan är ju på torsdag.
inte roligt! men det är bara pallra sig dit.

nu säger jag hejdå och sov gott!
godnatt -puss!









ae det får vara så.
du är mig en rolig vän!





Kommentarer
Postat av: råttfan

du är helt okej du med!

2010-01-04 @ 00:45:08
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0