saturday !

goodmorning sunshines!

vaknade nyss. är helt sinnessjukt trött känner jag!
ronja ligger fortfarande bredvid mig och snarkar högt...
hon sover allt gott.

gårdagskvällen blev bra. Vi gick ner till johanna vid kvart i 11 och sedan
så spelade vi pratmakarna med henne, angelica, Arvid och Erik. Så det
var roligt faktiskt, dock fuskade alla som as, utom jag och ronja.
inte roligt alls! men vafan... det var en bra fredagskväll ändå.

Vi tog vårt pick och pack och gick hem vid kvart i 2 ungefär.
somna driekt, enormt trött..

dagen kommer nog bli bra.
ska försöka väcka liv i råttan nu och sedan käka frullebulle.
sen ska vi träffa johanna, jag ska packa mina saker,
sedan åker vi hem till ronja. fixar och trixar och vid 5 - 6 tider
går vi ut och äter någonstans. Fortsätter efter det till erik där alla tjejer
i klassen är. Och sedan åker vi till vilbergen. det blir kanske en bra kväll.
jag hoppas på det! :)

nää nu ska hon upp !
vi höres!
kyss.'


riktigt gammal bild. ungefär för 3 år sedan. love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0