one tree hill.

god eftermiddag.

sitter i soffan med en filt över mig och glor på one tree hill.
jag är så enormt trött. men jag måste säga att mattelektionen
var ganska undehållande. Dock förstår jag mig inte på PQ-formeln.
den är verkligen svår. men min lärare sa att om tre veckor kan jag
det här. och jag får väl lita på henne, fattar dock noll just nu.

laddad för fysträning? inte det minsta.
är lite trött på träning. men jag ska ändå gå dit,
och kämpa. Det är ju trots allt trevligt sällskap.
eneby bk.

nu ska jag frotsätta se one tree hill.
och hoppas på att maten snart äklar.
chicken. yummi, och eftersom max alltid säger
att jag säger att maten är dålig. Idag var det god mat igen!
spaghetti och köttförssås. KORS I TAKET!
det var gott. hihi.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0