ONE TREE HILL.

hej.

jag är verkligen trött idag!
Har varit seg hela dagen verkligen.

somnade som en stock förut. hann inte ens se klart one tree hill
förrän jag stensov. Vaknade sedan vid 20 i 6. bytte om
fort som satan och drog och träna. Det gick sådär, det blev
snabbhet, smålagsspel och kvadrat, typ.
gick sådär som sagt.

har inget roligt att skriva så därför har jag inte skrivit mycket denna dag.
ska inte göra det mer nu heller, så nu vet ni det också.
kanske händer nått roligt i morgon eller så? vad vet jag.
det blir vad man gört till. fysträning :| god.
det enda roliga denna dag är nog att jag ska böja glo på one tree hill nu.
fick sjätte säsongen av johanna today. så yes, nu kommer jag inte sova
en blind inatt, trots att jag verligen är i behov av sömn. men det får jag
ta igen i helgen antar jag (;

ae. tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0