new moon

hallelulija! min stavning där...
men gudars vilken bra film, och vilket hemskt slut ;o
ae rackarnas, filmen får 5 av 5 popcorn!

ronja och jag tog löpet ner till bion.
kom dit vid klockan halv 8 typ.
bokade för att se new moon. gick ju toppen !
sedan hamnade vi på mc-donalds, var ska vi annars fördröja tiden?
vi delade på en fjuttglass. ingen var ju direkt sugen på nått..
träffade på underbara nicole! roligt och se henne. prata en stund med henne.
sedan roade vi oss med att ta kort p åvarandra med ramar!
när jag hittar sladden till min mobil så kommer bilder komma upp
på ronja! ae fyfaaan vad jag skratta, och uttittad blev jag också, ronja med!
men det störde inte oss.. tiden gick skapligt fort dessutom och vid halv
9 köpe vi popcorn och fick världens största läsk.
som ronja sa lilla lådan till, ae då började jag skratta igen.
skrattnoja, för lite sömn i guess!
- att icke förglöma är att läsken blev tillslut lilla lola. vi kan inte prata idag..
fel all the time, men vafan. det stör inte oss. vi förstår varandra ändå! bra det.

kom hem nyss, det är inte en ända människa ute på st.persgatan så här dags
en lördag, det är fan sickt.men jag traska där,  lonely.
men jag vandra på, hade inte driekt något anant val...
om man säger så (;

när jag kom hem var nicoline och marcus också här.
de spelar wii. och jag kom hem och tog ledningen direkt sådär,
ae så jävla gryymt ;) hähäää...

nu ska jag göra någonting annat. är förbannat trött !
som jag alltid säger att jag är. ett evigt tjat.
dessutom är jacob och edward cullen så gryyymt snygga! sinnessjukt ;o.

14.jpg jacob new moon image by MayLocuras
16.jpg jacob new moon image by MayLocuras

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0