NÄR SNÖN FALLER.

tjaa.

först och främst: ÄR enormt trött på snö. bort, iväg härifrån.
sluta snöa. det gör mig ledsen..

dagen:
vaknade upp hos dettan klockan kvart i 7, då annie gullan
kom in och väckte mig. Jag tog på mig kläder, satte upp
en slarvig toffs och sminkade mig lite lätt.

vi åt sedan frukost och vid 8 tog vi alla tjejer spårvagnen
till skolan. Där hade vi engelska, pjäsen. Det gick väl rätt bra.
var bara så trött ;o. Tog sedan löpet till matan vid 11-tiden.
Idag bjöds det på RISGRYNSGRÖT! hur gott är inte det, just loove it.

det gjorde min dag. Sedan drog alla hem. Men jag själv gick till spanska
lektionen. Satt där ensam med lille don goran. och vad gjorde vi, jo
körde hänga gubben. värt att sitta där menar jag. nej men inte ville ha
låta mig gå hem heller. no no. dålig idé tyckte han. 

sen så fick jag göra en pjäs medd två andra som hade steg 1. 
så man kan säga att vi var tre. men jag hade redan gjort den pjäsen förra
året eftersom jag läste steg 1 då. men jag bet ihop. fick gå hem sen vid halv 3 ungefär.

om hem, slog en pling till ronja och nu har jag hamnat i soffan framför tv;n.
snart börjar one tree hill. så det ska jag se! 

sedan är det träning. Det blir nog bra, ska ta ut lag till NT-Cupen.
den cupen ser jag verkligen fram emot! så riktigt jävla ROLIGT! 
två lag är anmälda så jag hoppas jag blir uttagen.

PUSSSS !  


jag vill iväg. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0