mysig fredagkväll !

HEEEEJ!

har varit lite dålig uppdatering idag.
har inte suttit så pass mycket vid datorn, ingenting alls nästan.
 
det blir ett långt inlägg..
ni får själva avgöra om ni orkar/vill läsa eller inte!


dagen har jag spenderat i skolan, hade samhäll från halv 9 - halv 12.
gjorde inte ett piss, typ. lite kankse.. blev mest prat, vi är ju i stort sätt klara!

hade sedan lunch, ännu en dag som var oätlig.
ääckliga gryta med snusk, typ. smaka säkert röv.
det blev lixom en salladstallrik där salladen smakade diskmedel,
som vanligt och tomaterna var torra. Gurkan smaka gammal. men vad gör man inte.
jo jag hämtar två knäckisar. det blev min lunch det!

åkte sedan spånkan till klockartorpet! där blev det pingpong för fulla muggar!
åh jädrar va bra jag var. not.  men visst var det roligt :) det må jag säga.
en bra lektion PP (pingispojken) och hurreburre.

kom hem, gick till stan med ronja. letade efter en tröja. blev inget.
blev ett par strumpbyxer istället. alltid bra (y).

gick hem, slappa, gick till ICA och köpte naturgodis. fryst jordgubbe med yoghurt.
ae det är ju bara FÖÖR gott! har inte gjort mycket efter det. degat i sängen med ronja.
prat och mys. ska nog gå till johanna snart? jag vet inte.. hon svarar ju helt plötsligt inte?!
weeird. men annars ska jag väl susssa snart.

aae, nu tror ronja att jag skriver ett helt ARK! vilket jag har gjort.
men ni ska jag avrunda.

morgondagen ser jag fram emot, då blir det först mys med johanna & råttan.
sedan fix och käk på stan & därefter till erik och sedan vilbergen! jag tror det blir bra! :D
TAKE CARE!

PUSSSSSS !
- jag är glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0