my new friend.

hej.
jag kan ju börja med att tala om att jag är så himla trött i mina
ben, det är helt galet ! Jag kom hem för en timme sedan ungefär.
var ju ute och sprang med dennis. det gick fortare än vad det skulle göra!
men det var det fan värt! tack för en trevlig löprunda.
skogen har även gått och blivit min nya vän för en stund.
se hur länge det håller?!
hade lite snökrig sen också, vilket jag tror att jag vann? 
- kändes bra, mohaha.

kom hem och mamma bjöd på lika god mat, som alltid.
för det mesta kanske, för att inte överdriva.
firre och potatis och sås, sallad. yuuummi.

försöker få latmasken med mig ut på promenad nu.
men nej hon är ju fan omöjlig. lata jävel ;)
men jag tycker om henne ändå..


du är trots allt min solstråle.

Kommentarer
Postat av: solstrålen

LIIIIIIIE för söt bild för att läggas ut på blogg?!

2010-01-19 @ 19:22:38
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0