men vi kör på lite squash igen !

men god dag kära människor!

gick hem till angelica igår. såg på två filmer.
new moon och sedan någon äcklig skräckfilm om
en som hade cancer och alzimers (?) och sånt där. som bodde i ett hus
med farliga andar? ae läääskig.

idag kollade vi även på guldkompassen eller va den heter!
riktigt seg film må jag säga!
en den gick an. slutade helt weird också. ae ingen bra film.

sen duschade jag och sedan gick vi hem till mig.
vi sitter just nu och spelar wii. angelica hoppar och skuttar som
aldrig förr. duktig är hon!

vi ska ta och dra oss till squashcentret för att spela squash vid
6-tiden. blir nog roligt! och jag ska bannemig se till att vinna!
utan fusk. hihi. fast jag fuskar aldrig längre.
det har jag vuxit ifrån.

nu ska jag kolla på när angelica åker snowboard?
det är tråkigt. men hon äälskart, mer eller mindre!

hörs ikväll !
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0